24 Temmuz 2012 Salı

Motorola ATRIX

Bir hafta kadar önce Motorola Atrix telefon aldım kendime. Ne zamandır düşünüp duruyordum kendime bir akıllı telefon. İyi oldu. Yalnız, seçim aşaması beni epeyce yıprattı. Telefonlar arasında gittim geldim, tabletlere baktım acaba daha iyi mi olur diye. Bir de fiyatları gördükçe yıprandığımı hissettim. Neyse sonunda seçimi mi yaptım Motorola Atrix.

Neden bu telefonu seçtiğime gelince; Fiyatı diğer telefonlarla karşılaştırıldığında iyi, Donanımı sağlam; 1 Ghz çift çekirdekli Nvidia Tegra 2 işlemcisi 1 Gb Ram'i var. 4" ekran, 16Gb depolama alanı mevcut. Bunların dışında aksesuarları ilginç. Mesela HD Multimedia dock ünitesi ile televizyona bağlayıp telefon içindeki müzikleri, resimleri videoları uzaktan kumanda yardımıyla izleyebiliyorum.

Ayrıca Webtop uygulaması sayesinde kablosuz klavye, fare ile internette gezinebilir, youtube dan video izleyebilirsiniz. Geçtiğimiz hafta sonu arkadaşlarla çok güzel vakit geçirdik bu alet sayesinde. Tek eksiği Ice Cream Sandwich güncellemesini alıp almayacağı belli değil. Yine de kullanan birisi olarak tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder