23 Mayıs 2012 Çarşamba

Panzer General 2

Geçtiğimiz Pazar günü üniversite yıllarımda oynadığım efsane oyunlardan Panzer General 2'yi buldum internette. Hemen indirdim tabii ki. Çok az oyun vardır ki yıllar sonra tekrar oynadığınızda size aynı tadı, aynı zevki verebilsin.Bu oyun işte tam da o oyunlardan. Oyun SSI tarafından 1997 senesinde çıkarılmıştı. Gece gündüz oynayıp özellikle Alman harekatlarında oyunu defalarca bitirmiştik.

Oynanışı çok basit, yalnızca oyun içinde kullandığınız savaş araçlarının, askerlerin özelliklerine odaklanıp, elinizdeki birliklere göre sizi zafere götürecek stratejiyi oluşturmanız gerekiyor.

Her bölümü üç farklı zaferle bitirebiliyorsunuz. Brilliant Victory (Parlak Zafer), Victory (Zafer)ve Tactical Victory (Taktiksel Zafer). Her zaferde oyunun gidişatı etkileniyor. Sürekli parlak zaferler kazanırsanız, Blitzkrieg (Yıldırım savaşı) harekatında önce İngiltere sonra Amerika'yı fethedebilirsiniz. Bu artık sizin taktiksel kabiliyetinize kalıyor.

Dün akşam oyuna kaldığım yerden devam ettim, bu akşamı da iple çekiyorum. Eğer siz de benim gibi daha önce oynayıp tekrar zaferden zafere koşmak istiyorsanız, ya da daha önce oynamayıp biraz olsun meraklandıysanız. İşte oyunu buradan, oyun ile ilgili bilgileri ise buradan bulabilirsiniz. İyi oyunlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder